🌻 ایک ہی سانس میں کئی آیات پڑھنے کی شرعی حیثیت


 🌻 ایک ہی سانس میں کئی آیات پڑھنے کی شرعی حیثیت


📿 قاری کا ایک ہی سانس میں کئی آیات پڑھنے کی شرعی حیثیت:
آجکل محفلِ حسنِ قرأت جیسی مجالس میں کسی قاری کے قرآن کریم کی کئی آیات کو ایک ہی سانس میں پڑھنے کو بڑی اہمیت دی جاتی ہے، اس حوالے سے عرض یہ ہے کہ اس میں متعدد خرابیاں رواج پارہی ہیں:
1️⃣ اس عمل کو اہمیت وفضیلت دی جاتی ہے، حالانکہ قرآن وحدیث کی رو سے اس عمل کی کوئی مخصوص فضیلت واہمیت ثابت نہیں۔
2️⃣ اس عمل میں سانس طویل کرنے کی خاطر بسا اوقات تجوید کے قواعد کی خلاف ورزی بھی کی جاتی ہے، حالانکہ تجوید کے قواعد کی رعایت اصل اور سب سے زیادہ اہم ہے، اس لیے ایسے غیر مقصودی امور کے لیے تجوید کی ادنی سی خلاف ورزی بھی گوارہ نہیں کی جاسکتی۔
3️⃣ شرعی اعتبار سے یہ عمل مقصود نہیں، اس لیے اس کو مقصود سمجھنا بھی درست نہیں۔
4️⃣ اس عمل میں بسا اوقات تکلف سے بھی کام لیا جاتا ہے، حالانکہ قرآن کریم کی تلاوت میں ایسے تکلفات پسندیدہ نہیں ہیں۔
5️⃣ پھر اگر اس میں ریاکاری، نام ونمود اور فخر ومباہات جیسی مذموم نیتیں اور جذبات بھی شامل ہوجائیں تو اس کی قباحت محتاجِ بیان نہیں۔
 البتہ اگر مذکورہ خرابیوں سے اجتناب کیا جائے اور شرعی حدود کی رعایت کی جائے تو ایک ہی سانس میں متعدد آیات پڑھنا درست ہے۔

☀ التَّنويرُ شَرْحُ الجَامِع الصَّغِيرِ:
7111- كان يقطع قراءته آية آية «الحمد لله رب العلمين» ثم يقف «الرحمن الرحيم» ثم يقف. (ت ك) عن أم سلمة (صح).
(كان يقطع قراءته) في صلاته وغيرها (آية آية) بيان التقطيع وزاده بيانا بقوله. («الحمد لله رب العلمين» ثم يقف «الرحمن الرحيم» ثم يقف) فذهب البيهقي وغيره في أن الأفضل الوقوف على رؤوس الآي وإن تعلقت لما بعدها ومنعه بعض القراء إلا عند الانتهاء. قال ابن القيم رحمه الله: سنة رسول الله ﷺ أولى بالاتباع، ومثله قال البيهقيَ. (ت ك عن أم سلمة) رمز المصنف لصحته، قال الحاكم: على شرطهما، وأقره الذهبي، وقال الترمذي: حسن غريب ليس إسناده بمتصل.
☀ التيسير بشرح الجامع الصغير:
(اقرؤا الْقُرْآن) على الْكَيْفِيَّة الَّتِي تسهل على أَلْسِنَتكُم مَعَ اختلافها فصاحة ولثغة وَلكنه بِلَا تكلّف وَلَا مُبَالغَة (وابتغوا بِهِ الله تَعَالَى من قبل أَن يَأْتِي قوم يقيمونه إِقَامَة الْقدح) أَي يسرعون فِي تِلَاوَته كإسراع السهْم إِذا خرج من الْقوس والقدح بِكَسْر فَسُكُون السهْم (يتعجلونه) يطْلبُونَ بقرَاءَته العاجلة عرض الدُّنْيَا والرفعة (وَلَا يتأجلونه) لَا يُرِيدُونَ بِهِ الآجلة أَي جَزَاء الْآخِرَة. (حم د عَن جَابر) ابْن عبد الله وَسكت عَلَيْهِ أَبُو دَاوُد فَهُوَ صَالح. 
☀ مسند أحمد:
16040- حَدَّثَنَا يَزِيدُ بْنُ هَارُونَ قَالَ: حَدَّثَنَا شَرِيكُ بْنُ عَبْدِ اللهِ عَنْ عُثْمَانَ بْنِ عُمَيْرٍ، عَنْ زَاذَانَ أَبِي عُمَرَ، عَنْ عُلَيْمٍ، قَالَ: كُنَّا جُلُوسًا عَلَى سَطْحٍ مَعَنَا رَجُلٌ مِنْ أَصْحَابِ النَّبِيِّ ﷺ قَالَ يَزِيدُ: لَا أَعْلَمُهُ إِلَّا عَبْسًا الْغِفَارِيَّ، وَالنَّاسُ يَخْرُجُونَ فِي الطَّاعُونِ، فَقَالَ عَبَسٌ: يَا طَاعُونُ خُذْنِي، ثَلَاثًا يَقُولُهَا، فَقَالَ لَهُ عُلَيْمٌ: لِمَ تَقُولُ هَذَا؟ أَلَمْ يَقُلْ رَسُولُ اللهِ ﷺ: «لَا يَتَمَنَّى أَحَدُكُمُ الْمَوْتَ فَإِنَّهُ عِنْدَ انْقِطَاعِ عَمَلِهِ، وَلَا يُرَدُّ فَيُسْتَعْتَبَ». فَقَالَ: إِنِّي سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ ﷺ يَقُولُ:  «بَادِرُوا بِالْمَوْتِ سِتًّا: إِمْرَةَ السُّفَهَاءِ، وَكَثْرَةَ الشُّرَطِ، وَبَيْعَ الْحُكْمِ، وَاسْتِخْفَافًا بِالدَّمِ، وَقَطِيعَةَ الرَّحِمِ، وَنَشْوًا يَتَّخِذُونَ الْقُرْآنَ مَزَامِيرَ يُقَدِّمُونَهُ يُغَنِّيهِمْ، وَإِنْ كَانَ أَقَلَّ مِنْهُمْ فِقْهًا».
☀️ طَرِيقَة مُحَمَّدِيَّة وَشَرِيعَة نَبَوِيَّة فِي سِيرَةٍ أَحْمَدِيَّةٍ:
وَأَقْبَحُ التَّغَنِّي مَا كَانَ فِي الْقُرْآنِ وَالذِّكْرِ وَالدُّعَاءِ. (رَفْع الصَّوْتِ عِنْدَ قِرَاءَةِ الْقُرْآنِ وَالْجِنَازَةِ)

✍🏻۔۔۔ مفتی مبین الرحمٰن صاحب مدظلہم 
فاضل جامعہ دار العلوم کراچی
محلہ بلال مسجد نیو حاجی کیمپ سلطان آباد کراچی

Mian Muhammad Shahid Sharif

Accounting & Finance, Blogging, Coder & Developer, Administration & Management, Stores & Warehouse Management, an IT Professional.

ایک تبصرہ شائع کریں

جدید تر اس سے پرانی